Niverød IV

Information fra Ejendomskontoret

Information fra Ejendomskontoret

Vi håber alle vil respektere informationerne, da medarbejderne på Ejendomskontoret gør en stor indsats for optimal servicering.

 

Området omkring Ejendomskontoret/deponeringspladsen holdes løbende i pæn og ryddelig stand. Hjælp os med at holde området pænt, sæt ikke affald uden for åbningstiden og vær opmærksom på miljørigtig sortering/aflevering af affald til deponering.

 

Beboerservice

På Ejendomskontoret kan du få besvaret eventuelle spørgsmål ang. dit lejemål, hvis disse ikke fremgår af lejekontrakt, husorden mv.

 

Kontakt Ejendomskontoret hvis der opstår en skade eller fejl i din bolig eller i området.

Nogle skader ordnes internt af vores serviceteam. I andres tilfælde vurderer Ejendomskontoret om der er brug for en ekstern håndværker.

 

Ved akutte skader tilbyder Ejendomskontoret hjælp så hurtigt det kan planlægges, dog altid indenfor rimelig tid.

Ved ikke akutte skader og problemer arrangeres besøg af servicemedarbejder i samarbejde med dig og ejendomskontoret.

Har du ikke mulighed for at være hjemme når skaden skal udbedres, kan du aflevere en nøgle på Ejendomskontoret. (Den returneres i din postkasse).

 

Ekstern håndværker: I det tilfælde hvor der er brug for en ekstern håndværker opgiver Ejendomskontoret dit telefonnr., og du vil blive kontaktet af den aktuelle håndværker indenfor 3 hverdage. Hvor du selv aftaler dato og tidspunkt med håndværkeren.

Hvis du IKKE bliver kontaktet indenfor 3 hverdage, informeres Ejendomskontoret.

 

 

El & VVS – Vagtordning: Kontakt KUN Døgnvagten når ejendomskontoret er lukket:

lørdag-søndag og helligdage 15.00 - 07.00

mandag til torsdag kl. 15:00 til kl. 07.00

fredag 14.00 - 07.00

 

Husk venligst, inden for de 2 første hverdage efter weekend/helligdag, at anmelde rekvireringen til Ejendomskontoret. Dette af hensyn til kontrol af modtagne fakturer i forbindelse med vagttilkald.

 

 

EL-Vagtordning – Enco El på                               tlf. 4343 3776

Ordningen omfatter kun totalt el-svigt.

Inden kontakt til vagten skal alle sikringer og HFI-relæ tjekkes.

Ordningen omfatter IKKE defekter på hvidevarer (komfur, køle/frys).

 

 

VVS-Vagtordning – Blikkenslageren ApS på       tlf. 2883 6587

Ordningen omfatter brud på rør og total tilstopning af toiletter, der straks skal anmeldes til teknikervagten.

I fyringssæsonen – normalt ca. 15. september til 15. maj – tillige varmeudfald i boligerne.

OBS: Ordningen omfatter IKKE manglende varmt vand og mindre forhold som f.eks. dryppende vandhaner og løbende toiletter. Det skal anmeldes til Ejendomskontoret i åbningstiden.

 

YouSee -ved fejl på forbindelse forespørges/fejlmeldes på tlf. 7070 4040

Den lille tv-pakke er inkluderet i huslejen.

Fastnet-telefon og Internet vælges frit ud fra diverse udbydere.

 

Hjemmesiden bruger cookies

Vi bruger cookies for at forbedre din oplevelse og optimere hjemmesiden. Du kan altid slette cookies under dine indstillinger. Læs persondata- og cookiepolitik her.